13 Σεπ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΑΡΘΡΟ
Στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Ευρωπαϊκής ένωσης για την έρευνα στην προσχολική ηλικία (EECERA) που μόλις ολοκληρώθηκε στο Brighton, το άρθρο «Εxploring social justice awareness in young children’s shopping pretend play at ECEC settings and museums», το οποίο δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο επιστημονικό περιοδικό της ένωσης European Early Childhood Education Research Journal (EECERJ) από τις καθηγήτριες του τμήματος Καλεσοπούλου Δέσποινα, Σιδηροπούλου Τρυφαίνη, Σωτηροπούλου Ελένη και την υποψήφια διδάκτορα Φωτεινή Ψαθά, μέλη του Ερευνητικού Εργαστηρίου ΕΨΕΠΑ, επιλέχθηκε να προωθηθεί με ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους σύνεδρους, αλλά και ευρύτερα, έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, ως ιδιαίτερα ταιριαστό με το θέμα του φετινού συνεδρίου (Developing Sustainable Early Childhood Education Systems: Comparisons, Contexts and the Cognoscenti) και με τους 17 στόχους της Βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ που τέθηκαν στο επίκεντρο. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση, πατώντας εδώ: