Αγγλική Γλώσσα – Ορολογία

Κωδικός Μαθήματος:

ΑΓΓ95

Εξάμηνο:

Γ' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΕΥ

Ώρες:

3

Μονάδες ECTS:

5


Καθηγητές Μαθήματος

Δεν θα ενεργοποιηθεί

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:

  • Να διαβάζει και να κατανοεί την ξενόγλωσση βιβλιογραφία της ειδικότητας του
  • Να αναμεταδίδει γραπτά και προφορικά πληροφόρηση που λαμβάνει μέσα από τον γραπτό ή και τον προφορικό λόγο όπως: άρθρα σε εφημερίδες ή περιοδικά, συνεντεύξεις, συζητήσεις, συνέδρια, σεμινάρια

 

Σε επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να επεξηγεί και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με:

  • Ένα εξειδικευμένο επιστημονικό κείμενο ώστε να αποκτά γενική εικόνα του περιεχομένου παρά την ύπαρξη αγνώστου λεξιλογίου και ορολογίας
  • Την κεντρική ιδέα του θέματος ενός επιστημονικού κειμένου της ειδικότητας του και να αποδίδει περιληπτικά το περιεχόμενό του

 

Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:

  • Να αντλεί πληροφόρηση πάνω σε θέματα της ειδικότητάς του μέσα από το internet.
  • Να αναμεταδίδει γραπτά και προφορικά πληροφόρηση που λαμβάνει μέσα από τον γραπτό ή και τον προφορικό λόγο
  • Να διατυπώνει τις απόψεις του γραπτά και προφορικά πάνω σε ένα θέμα ειδικότητας βασιζόμενος στις πληροφορίες και τα άλλα στοιχεία που του έχουν δοθεί

 

Γενικές Ικανότητες

  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Θεωρητικό Μέρος:

Δομή επιστημονικού λόγου και ορολογία εξειδικευμένων και/ ή ερευνητικών κειμένων όπως αυτά απαντώνται στη διεθνή βιβλιογραφία, γεγονός που προϋποθέτει απαραιτήτως γνώση της γλώσσας (Αγγλικής) σε προχωρημένο επίπεδο. Τα κείμενα αυτά αφορούν σε μαθήματα γενικής και ειδικής υποδομής του Τμήματος: Ψυχολογία, Παιδαγωγικά, Υγεία και ασφάλεια στην Πρώιμη παιδική ηλικία:

  1. The baby and the family: pregnancy – antenatal care
  2. Antenatal tests and advice
  3. Newborn appearance – jaundice
  4. Newborn baby: after birth
  5. Breastfeeding
  6. Bottlefeeding -weaning
  7. Immunization
  8. Play and development
  9. Stages of play – toys
  10. Changes from birth to one year
  11. Focus on Greece
  12. Encouraging success
  13. Coping with ADHD

 

Εργαστηριακό Μέρος Μαθήματος:
Εξάσκηση στην αναγνώριση, στο συσχετισμό και στη χρήση εννοιών ορολογίας σχετικής με την ειδικότητα όπως και παράλληλο χειρισμό της ξένης γλώσσας στη σύνθεση και οργάνωση επιστημονικών κειμένων σε γραπτό/ προφορικό λόγο. Εξάσκηση στην κατανόηση γραπτού/ προφορικού λόγου σε θέματα που αφορούν στην ειδικότητα με χρήση του υπάρχοντος εργαστηρίου πολυμέσων [multimedia lab], του internet, βίντεο και ακουστικών κασετών κ.ά.

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ξενόγλωσση
Andreski, R.and Nicholls S. (1994), Setting Standards, Nursery World Ltd
Brain, J. and Martin, M.D. ( 1989), Child Care and Health for Nursery Nurses, Stanley Thornes Publishers
Bruce, T (1987), Early Childhood Education, London-Hodder and Stoughton Dowling, M. (1980), Early Projects, Longman
Hurst, V. (1991), Planning for Early Learning, London-Paul Chapman Publishing Macfarlane, A. and Stirrat, G. (1982), You and Your Baby, Jill Norman and Hobhouse Ltd
Moyles, M. (1989), Just Playing? Milton Keynes- Open University Press
Pugh, G. and De’ath, E. (1989), Working Towards Partnership In The Early Years,
National Children’s Bureau
Spock, B. (1985 ), Baby and Child Care, Pocket books
Stoppard, M. (1986), The Baby and Child Medical Handbook, Dorling Kindersley Ltd.
Stoppard, M. (1987), Baby Care Book, Dorling Kindersley Ltd.
Stoppard, M. (1995), Complete Baby and Child Care
Dorling Kindersley Ltd. Woolfson, R. (1997), From Birth to Starting School, Caring Books