Καθηγητές Μαθήματος
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:
- Την αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων
- Τον διαχειρισμό των εργαλείων της διαχείρισης κινδύνου για τη διαδικασία διαφορετικών προσεγγίσεων στους κινδύνους
- Τη λήψη απόφασης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης
Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:
- Σχεδιάζει τα σχέδια διαχείρισης κρίσεων για την άμεση και σωστή αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων σε μια εκπαιδευτική μονάδα
- Αναλύει και να αξιολογεί μελέτες περίπτωσης έτσι ώστε η μάθηση για τη διαχείριση κρίσεων να γίνεται πιο ολοκληρωμένη
Γενικές Ικανότητες
- Λήψη Αποφάσεων
- Ηγεσία
- Ομαδική Εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
- Δημιουργικότητα
- Σχεδιασμός Στρατηγικών
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εισαγωγή – εννοιολογικό πλαίσιο
- Η εκπαιδευτική μονάδα ως οργανισμός – τόπος εργασίας
- Διάκριση και χαρακτηριστικά κρίσεων
- Υγιεινή και ασφάλεια στις εκπαιδευτικές μονάδες
- Μοντέλα διαχείρισης κρίσεων
- Λήψη απόφασης σε περιόδους κρίσεων
- Χάραξη πολιτικής διαχείρισης κρίσεων στην εκπαίδευση
- Επικοινωνία στο σχολείο στην περίοδο μιας κρίσης
- Χειρισμός των κρίσεων
- Διαχείριση κινδύνου
- Σχολική βία και τρόποι αντιμετώπισης
- Προϋποθέσεις αποτελεσματικής αντιμετώπισης των κρίσεων στο σχολείο
- Σχολική διοίκηση και διαπιστώσεις από τη διαχείριση κρίσεων στην εκπαίδευση
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Crouhy, M., Galai, D. & Mark, R. (2014). The essentials of risk management. McGraw Hill
Coleman, T.S. (2011). A practical guide to risk management. Research Foundation of CFA Institute.
Επιστημονικά Περιοδικά
Risk Analysis: An International Journal
Journal of risk and uncertainty
Journal of risk model validation
Journal of risk research