ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:
- Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ για την καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών οργανισμών
- Τον τρόπο που σχετίζεται το ΜΚΤ με τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
- Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ στη σχέση των εκπαιδευτικών οργανισμών με τους γονείς (καταναλωτές)
- Την καλύτερευση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών
Σε επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να επεξηγεί και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με:
- Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ για την καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών οργανισμών
- Τον τρόπο που σχετίζεται το ΜΚΤ με τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
- Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ στη σχέση των εκπαιδευτικών οργανισμών με τους γονείς (καταναλωτές)
- Την καλύτερευση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών
Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:
- Αξιοποιεί τα εργαλεία του ΜΚΤ για τη βελτίωση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών
- Αναγνωρίζει τα παράπονα και να είναι σε θέση να τα διαχειρίζεται με αποδοτικό τρόπο
- Κατανοεί τη συμπεριφορά των γονέων
- Αξιοποιεί τα εργαλεία του ΜΚΤ για να επεκτείνει τις δραστηριότητες των εκπαιδευτικών οργανισμών με αποτελεσματικό τρόπο.
Γενικές Ικανότητες
- Λήψη Αποφάσεων
- Ηγεσία
- Ομαδική Εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
- Δημιουργικότητα
- Σχεδιασμός Στρατηγικών
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Βασικά Στοιχεία του Μάρκετινγκ
- Ανάλυση Περιβάλλοντος Εκπαιδευτικών Οργανισμών
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Συμπεριφορά, Μέτρηση και των γονέων (καταναλωτών)
- Τμηματοποίηση της Αγοράς
- Σχεδιασμός και Στρατηγική Μάρκετινγκ Εκπαιδευτικών Οργανισμών
- Σχεδιασμός Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
- Διανομή Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
- Επικοινωνία με το Περιβάλλον
- Δημόσιες Σχέσεις και Σχέσεις με τον Καταναλωτή
- Προβολή Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
- Διαχείριση Παραπόνων
- Αξιολόγηση Απόδοσης του Μάρκετινγκ
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνόγλωσση
Παγάνος, Η. (1998) Εκπαιδευτικά Iδρύματα & Μαρκετινγκ, Αθήνα: Εκδόσεις LeaderBooks
Γούναρης, Σπ. (2003). Μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αθήνα: Εκδόσεις Τζωρτζάκης και Σία Ε.Ε. (Διανέμεται από Εκδόσεις Σταμούλη)
Συρακούλης Κ. & Αφουξενίδης Α. (2008) Η δυναμική και τα όρια της κοινωνίας πολιτών. Αθήνα: Εκδόσεις Προπομπός.
Ξενόγλωσση
Andreasen, A. & Kotler, Ph. (2007). Strategic marketing for non-profit organisations. 7th Edition. Prentice-Hall
Burk wood, M. (2005). Marketing planning: Principles into practice. Financial Times Management.
Επιστημονικά Περιοδικά
Quality Assurance in Education
Marketing Education Review
Journal of Marketing Education