Μάρκετινγκ Εκπαιδευτικών Οργανισμών

Κωδικός Μαθήματος:

ΚΔΟΕ35

Εξάμηνο:

Ε' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΕ

Ώρες:

3

Μονάδες ECTS:

5

Σύνδεσμος στο eClass:

https://eclass.uniwa.gr/courses/ECEC238/


Καθηγητές Μαθήματος

Σαϊτη Άννα

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:

  • Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ για την καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών οργανισμών
  • Τον τρόπο που σχετίζεται το ΜΚΤ με τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
  • Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ στη σχέση των εκπαιδευτικών οργανισμών με τους γονείς (καταναλωτές)
  • Την καλύτερευση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών

 

Σε επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να επεξηγεί και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με:

  • Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ για την καλύτερη απόδοση των εκπαιδευτικών οργανισμών
  • Τον τρόπο που σχετίζεται το ΜΚΤ με τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
  • Τον ουσιαστικό ρόλο του ΜΚΤ στη σχέση των εκπαιδευτικών οργανισμών με τους γονείς (καταναλωτές)
  • Την καλύτερευση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών

 

Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:

  • Αξιοποιεί τα εργαλεία του ΜΚΤ για τη βελτίωση της εικόνας των εκπαιδευτικών οργανισμών
  • Αναγνωρίζει τα παράπονα και να είναι σε θέση να τα διαχειρίζεται με αποδοτικό τρόπο
  • Κατανοεί τη συμπεριφορά των γονέων
  • Αξιοποιεί τα εργαλεία του ΜΚΤ για να επεκτείνει τις δραστηριότητες των εκπαιδευτικών οργανισμών με αποτελεσματικό τρόπο.

 

Γενικές Ικανότητες

  • Λήψη Αποφάσεων
  • Ηγεσία
  • Ομαδική Εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
  • Δημιουργικότητα
  • Σχεδιασμός Στρατηγικών

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Βασικά Στοιχεία του Μάρκετινγκ
  2. Ανάλυση Περιβάλλοντος Εκπαιδευτικών Οργανισμών
  3. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  4. Συμπεριφορά, Μέτρηση και των γονέων (καταναλωτών)
  5. Τμηματοποίηση της Αγοράς
  6. Σχεδιασμός και Στρατηγική Μάρκετινγκ Εκπαιδευτικών Οργανισμών
  7. Σχεδιασμός Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
  8. Διανομή Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
  9. Επικοινωνία με το Περιβάλλον
  10. Δημόσιες Σχέσεις και Σχέσεις με τον Καταναλωτή
  11. Προβολή Προγραμμάτων και Υπηρεσιών Εκπαιδευτικών Οργανισμών
  12. Διαχείριση Παραπόνων
  13. Αξιολόγηση Απόδοσης του Μάρκετινγκ

 

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ελληνόγλωσση
Παγάνος, Η. (1998) Εκπαιδευτικά Iδρύματα & Μαρκετινγκ, Αθήνα: Εκδόσεις LeaderBooks
Γούναρης, Σπ. (2003). Μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αθήνα: Εκδόσεις Τζωρτζάκης και Σία Ε.Ε. (Διανέμεται από Εκδόσεις Σταμούλη)
Συρακούλης Κ. & Αφουξενίδης Α. (2008) Η δυναμική και τα όρια της κοινωνίας πολιτών. Αθήνα: Εκδόσεις Προπομπός.

 

Ξενόγλωσση
Andreasen, A. & Kotler, Ph. (2007). Strategic marketing for non-profit organisations. 7th Edition. Prentice-Hall
Burk wood, M. (2005). Marketing planning: Principles into practice. Financial Times Management.

 

Επιστημονικά Περιοδικά
Quality Assurance in Education
Marketing Education Review
Journal of Marketing Education