ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:
- Τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις στην καταναλωτική ψυχολογία.
- Τους παράγοντες που επηρεάζουν τις ατομικές επιλογές εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
- Τις βασικές μεθόδους ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς στον τομέα της εκπαίδευσης.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να επεξηγεί και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με:
- Ανάλυση των αναγκών και των προτιμήσεων των καταναλωτών στον τομέα της εκπαίδευσης με βάση τις θεωρητικές προσεγγίσεις
- Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν τις ατομικές επιλογές εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
- Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης σε συγκεκριμένες περιπτώσεις για την κατανόηση των ατομικών αποφάσεων επιλογής εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:
- Αξιοποιεί τα μοντέλα της εκπαιδευτικής πολιτικής για τη διαμόρφωση της
- Κατανοεί τα εργαλεία της στρατηγικής διοίκησης προκειμένου το εκπαιδευτικό σύστημα να πετύχει στρατηγικές αλλαγές
- Αναγνωρίζει τις διαδικασίες για τη διοίκηση ολικής ποιότητας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
- Λήψη Αποφάσεων
- Ηγεσία
- Ομαδική Εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
- Δημιουργικότητα
- Σχεδιασμός Στρατηγικών Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εισαγωγή στο μάθημα και στις βασικές έννοιας της ψυχολογίας του καταναλωτή
- Θεωρία ανάμειξης καταναλωτή
- Κίνητρα καταναλωτών στην επιλογή εκπαιδευτικών υπηρεσιών
- Διαδικασία αντίληψης καταναλωτή
- Στάσεις και προθέσεις συμπεριφοράς
- Θεωρίες μάθησης
- Τα συστήματα μνήμης του ατόμου
- Διαδικασία λήψης απόφασης στην επιλογή εκπαιδευτικών υπηρεσιών
- Εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση
- Εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση
- Η σημασία της ικανοποίησης και της εμπειρίας του πελάτη στην εκπαίδευση
- Εφαρμογή προσεγγίσεων συμπεριφοράς καταναλωτή στην προώθηση εκπαιδευτικών υπηρεσιών
- Εφαρμογή ανάλυσης ψυχολογίας καταναλωτή στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνόγλωσση
Κωνσταντουλάκη, Κ., & Ριζομυλιώτης, Ι. (2026). Ψηφιακό μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή (1η έκδ.). Broken Hill Publishers Ltd.
Babin, B. J., Harris, E. G., & Andronikidis, A. I. (2024). Συμπεριφορά καταναλωτή (1η έκδ.). Broken Hill Publishers Ltd.
Solomon M. (2018). Συμπεριφορά Καταναλωτή, 11η Έκδοση, Εκδ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α. ΤΖΙΟΛΑ & ΥΙΟΙ Α.Ε., Θες/νικη, ISBN: 978-960-418-507-8.
Hoyer, Wayne D., MacInnis Deborah J. & Pieters Rik (2023) Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εκδόσεις Κριτική
Schiffman, Leon G.και Joe Wisenblit, (2023), Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επιμέλεια: Φ. Κοκκινάκη, Εκδόσεις Gutenberg
Μπάλτας Γ. και Παπασταθοπούλου Π. Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εκδ. Rosili, Αθήνα, ISBN: 9789607745309.
Σιώμκος, Γ. (2018). Συμπεριφορά Καταναλωτή, Εκδ. Broken Hill, Αθήνα, ISBN: 978-992-556-365-4.
Tuten L. Tracy, Solomon R. Michael, (2015). Social Media Marketing – Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Εκδόσεις Δίαυλος.
Ξενόγλωσση
Solomon, M., Bamosy, G., Askegard, S. & Hogg, M., Consumer Behaviour – A European Perspective – latest Edition, Financial Times/Prentice Hall Europe
Schiffman Leon & Wisenblit Joseph L., Consumer Behavior, latest Edition, Pearson
Mothersbaugh, David L. & Hawkins, Del I. Consumer Behaviour, latest edition, McGraw-Hill.
Solomon, M. R., White, K., Dahl, D. W., Zaichkowsky, J. L., & Polegato, R. (2020). Consumer behavior: Buying, having, and being. Boston, MA: Pearson.
Kahneman, Daniel, Slovic, Paul, and Tversky Amos (1982) Judgement under uncertainty: heuristics and biases, Cambridge Publishing
Petty, Richard E. & Cacioppo, John T. (1986). Communication and persuasion: central and peripheral routes to attitude change. Springer – New York
Kahneman, Daniel (2011). Thinking, fast and slow.
Επιστημονικά Περιοδικά
Journal of Consumer Research
Journal of Consumer Behaviour
Journal of Advertising Research
Journal of Consumer Psychology
Psychology & Marketing
Journal of Marketing for Higher Education