ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια
Σε επίπεδο γνώσης θα είναι σε θέση να ανακαλεί και να περιγράφει:
- Το μείγμα επικοινωνίας μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του
- Τις αρχές χρήσης μέσων κοινωνικών δικτύων στην στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ
- Τις μεθόδους αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των σχεδίων επικοινωνίας μάρκετινγκ
Σε επίπεδο δεξιοτήτων θα είναι σε θέση να επεξηγεί και να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με:
- Στοιχεία του μείγματος επικοινωνίας μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του
- Τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ σε διαφορετικές καταστάσεις
- Τις μεθόδους αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των σχεδίων επικοινωνίας μάρκετινγκ
Σε επίπεδο ικανοτήτων θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τα ανωτέρω ως ακολούθως:
- Αναλύει μελέτες περίπτωσης και να σχεδιάζει και να υλοποιεί ένα κατάλληλο σχέδιο επικοινωνίας μάρκετινγκ.
- Να ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικών δικτύων στην στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων
- Αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των σχεδίων επικοινωνίας μάρκετινγκ σε σχέση με τος επικοινωνιακούς στόχους.
Γενικές Ικανότητες
- Λήψη Αποφάσεων
- Ηγεσία
- Ομαδική Εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Νέες και Καινοτόμες Ιδέες (Δεξιότητες Καινοτομίας)
- Δημιουργικότητα
- Σχεδιασμός Στρατηγικών
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εισαγωγή στο μάθημα και στις βασικές αρχές επικοινωνίας μάρκετινγκ
- Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
- Διαφήμιση
- Προώθηση πωλήσεων
- Δημόσιες σχέσεις
- Προσωπική πώληση
- Άμεσο μάρκετινγκ
- Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία μάρκετινγκ
- Στρατηγική επικοινωνίας μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Σύγχρονη επικοινωνία μάρκετινγκ αι κοινωνικοί καταναλωτές/ πελάτες
- Οι 4 ζώνες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Αποτελεσματικότητα επικοινωνίας μάρκετινγκ
- Εφαρμογές επικοινωνίας μάρκετινγκ σε εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Belch, G. E. & Belch l. A. (2022). Διαφήμιση και Προώθηση, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ (12η Έκδ.). Τζιόλας.
Tuten, L. T., & Solomon, R. M. (2015). Social Media Marketing – Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Δίαυλος.
Juska, J. M. (2021). Integrated marketing communication: advertising and promotion in a digital world. Routledge.
Rossiter, J. R., Percy, L., & Bergkvist, L. (2018). Marketing communications: Objectives, strategy, tactics. Sage.
Smith, P. R., & Zook, Z. (2019). Marketing communications: Integrating online and offline, customer engagement and digital technologies. Kogan Page Publishers.
Τζωρτζάκης, Μ. Κ. (2020). Μάρκετινγκ και Digital Μάρκετινγκ, Η Ελληνική Πρακτική Προσέγγιση. Rossili.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
- British Journal of Educational Psychology
- Contemporary Educational Psychology
- Educational Studies
- Educational Psychologist
- Educational Psychology
- Educational Psychology Review
- Improving Schools
- Journal of Educational Psychology
- School Effectiveness and School Improvement
- Teaching and Teacher Education
- Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων (Ι.Ε.Π.)
- Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
- Επιστημονική Επετηρίδα ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
- Νέα Παιδεία (Πατάκης)
- Παιδαγωγική Επιθεώρηση (Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος)
- Ψυχολογία (ΕΛΨΕ)